Reinici del Consell de Barri de Congrés-Indians el 14 de maig
12 de maig de 2026
El Consell de Barri de Congrés-Indians es reprendrà el proper dijous 14 de maig
Després de l'ajornament com a mostra de dol per la trista pèrdua de la regidora Marina Gassol, la sessió del Consell de Barri de Congrés-Indians finalment tindrà lloc el proper dijous 14 de maig.
El Consell de Barri de Congrés-Indians és l'òrgan de participació política de la comunitat en els assumptes que afecten el barri. El seu objectiu principal és actuar com a canal efectiu per a la participació en el desenvolupament de polítiques públiques locals, promoure la convivència, la cohesió social i la millora de la qualitat de vida.
La sessió es realitzarà de manera presencial i estarà subjecta a la capacitat màxima de l'espai. A més, es retransmetrà en directe des de la pàgina web del districte: barcelona.cat/santandreu.
A continuació, es detalla l'ordre del dia de la sessió:
- Informe de la regidora del Districte
- Casal de barri Congrés-Indians
- Peticions i preguntes
Per sol·licitar mesures d'accessibilitat durant la sessió, com ara el doblatge en llengua de signes i subtítols, s'insta als interessats a enviar la seva sol·licitud a spitdistrictesantandreu@bcn.cat amb almenys 48 hores d'antelació a l'inici de la sessió.









