Reunió sobre mobilitat a la Sagrera: 27 d'abril
16 d'abril de 2026
Reunió informativa sobre canvis en la mobilitat a l'estació de la Sagrera
L'**trobada tindrà lloc el dilluns 27 d'abril**, a les 17.30 h, a la Biblioteca Gabriel García Márquez, situada a la plaça de Carmen Balcells Segalà.
La sessió està dirigida a els veïns i veïnes dels barris de l'entorn i té com a objectiu compartir informació actualitzada sobre els canvis i actuacions en mobilitat relacionats amb el desenvolupament de l'estació, així com resoldre dubtes i recollir aportacions de la ciutadania.
Per participar, cal inscripció prèvia. L'activitat s'emmarca en les actuacions de comunicació i participació vinculades a les obres i a la transformació urbana de l'àmbit de la Sagrera.









