UE Sant Andreu: Ascens a Primera PFEF i Celebració a Sant Andreu de Palomar
4 de maig de 2026
La Unió Esportiva Sant Andreu celebra el seu ascens a Primera PFEF
El passat diumenge 3 de maig, la Unió Esportiva Sant Andreu va commemorar al costat de la seva apassionada afició la magnífica victòria a la Segona Federació i l'anhelat ascens a Primera PFEF, un èxit que ha omplert d'alegria tot Sant Andreu de Palomar, que s'engalana amb l'orgull dels colors cuatribarrats.
Per reviure aquest moment de felicitat, compartim les emocionants imatges de la celebració al Flickr del Districte, les quals pots visualitzar i descarregar fent clic aquí.
D'altra banda, recentment s'ha donat a conèixer que l'Ajuntament ha decidit implementar herba natural a les infraestructures municipals on el primer equip de la UESA disputa els seus partits, a més de garantir nous espais per assegurar els entrenaments dels equips base, femenins i inclusius. Aquesta iniciativa reflecteix el compromís de la ciutat amb el desenvolupament i la promoció de l'esport local.









